[Mplayer-felhasznalok] indexeles

Pőcze Balázs pocze.balazs at mail.hungexpo.hu
Thu Apr 11 10:32:14 CEST 2002

Sziasztok!

A mencoder helpjeben olvastam, hogy ha van egy serult indexu
avifileom, akkor a
#mencoder input.avi -ovc copy -oac copy -o outfile.avi
szintaxissal atmasolom, akkor az outfile.avi mar jo indexu lesz.
Nos, volt tobb avim, amiket osszefuztem avicattal (oke, ez az avifile
resze.)Ilyenkor nem tudtam seekelni a filmben, es kiirta, hogy nem tud
nyers aviban seekelni. Próbáljam inkább az -idx kapcsoloval,  es ha
#mplayer -idx valami.avi
modon csinaltam, akkor ugye nem volt gond, hiszen a lejatszas elott
volt ujraindexeles.
Nos, akkor doksi elo, hogy is javitsunk indexet? Le van benne irva,
hogy a serult indexu avik javitasa a legegyszerubb dolog a vilagon, es
mellette a fennti szintaxis. Nosza. Le is daralja annak rendje es
modja szerint, de amikor elkezdem nezni, akkor nemhogy seekelni nem
tudok, de meg az elobb emlitett figyelmeztetes sincs meg arrol, hogy
ujra kellene indexelni, mert a program egyszeruen eldobja magat. Hol
lehet a gond?
Egyebkent a verzio 0.60-as, a rendszer pedig FreeBSD-4.5-RELEASE.
(4.1.0-s X-el, de szerintem ez itt nem szamit...)

--
Sziasztok,
 Balázs                          mailto:pocze.balazs at mail.hungexpo.hu