[Mplayer-felhasznalok] forditas

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Thu Apr 11 07:29:27 CEST 2002

On Thu, Apr 11, 2002 at 09:16:02PM +0200, Miklos Bagi Jr. wrote:

> Egy szart, nekem ment RedHat 7.2 alatt rendesen...

Nem olvastok eleg flame-et mplayer listakon :) Ez csak vicc akart lenni, az
alapjan amikor egy kedves user kitalalta, hogy azert van gondja az
mplayer-rel, mert "egyertelmuen kiderul, hogy a fejlesztok debian partiak,
is biztos ugy csinaltak meg, hogy nem debian-on ne is menjen rendesen"
(sorry, nem szo szerint idezve). Of course kiderult, hogy a user volt a bena
megin' :) Viszont legalabb volt min rohogni par napig :)

- Gábor