[Mplayer-felhasznalok] Re:KDE

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Apr 9 21:02:18 CEST 2002

On Tue, Apr 09, 2002 at 08:52:17PM +0200, Gabucino wrote:
> Gábor Lénárt didn't RTFM :
> Hat mert neked akkor irtam amikor arpi mar reg nem valaszolt a mailemre :)
> Mer olyan cimre irtam ami bugzott/nem nezte

Tenyleg:)))) Ja meg emlexem meg az mplayer oskorara, amikor Arpi-val
talkoltam jokat, es a modemen letoltott dolby logos mpegeket akartam
lejaccani joool amd k6-2-on 350Mhz-en :) [akkor Arpit mar ismertem,. mint
dosrunner irojat, amit en ujrairtam kesobb dosrun neven :)]

> Szerintem lenne erdeklodes a korulotted egy szal tangaban flangalo
> hosszucombu lanyokra is ;) Mondom hogy kene mar JPG :) Meg DivX :)
> Esetleg Dragonball-flame? :))

Hmm, verd le Alexen vagy akarkin hogy mencoder meg mplayer v4l-rol menjen jol,
meg legyen hang encode-olas is (ugy az igazi!) aztan meglatjuk mit tehetunk :)
de johet dragonball is. pl mplayer verziokat lehetne power levelben merni :)
ssj3mplayer mar egesz jo lenne pl.
(jol emlexem hogy a super saiyan-jin-hez kell kb egymillio?)

- Gábor