[Mplayer-felhasznalok] Re:KDE

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Apr 9 20:03:24 CEST 2002

On Tue, Apr 09, 2002 at 04:32:14PM +0200, InterMouse wrote:
> Hi!
>
> Tisztelt Urak én mindössze segítséget szerettem volna kérni, illetőleg
> szerettem ,volna tudni ,hogy az eddigi megszokott működés miért és mitöl
> változott meg, semmi többet. Gúnyolódásra nem vágyom, én is tudok ,azért
> "nem megyek a szomszégba" .Más kérdés ,hogy kinőttem már belőle már egy pár
> évtizede.

Jajj ocsem ... Most oszinten! Hol a fenebe latsz te gunyolodast?
Tipikus user. Kerdezd meg Arpit vagy Gabut, meselni tudnanak az ilyenekrol :(

> "esetleg az ao dolgot be is irhatod ~/.mplayer/config-ba, es akkor meg be
> sem kell irogatnod (bar ha nem fut eppen az arts, az akkor gaz lesz, lehet
> hogya -ao sdl magatol is ki tudja talalni mi van, nem proszaltam, nem
> hasznalok ilyen hulyesegeket mint esd meg arts :)"

De tulkeppen ezzel mi a baj? Korrekt valasz, nem?

> Az ,hogy miként levelezek magánügy ,a kedélyek megnyugtatása véget egyátalán
> nem jellemző.

Persze. Ha leugrasz a hidrol, az is maganugy. Csak eppen nem szokas. Ennyi,
es semmi tobb. root-kent nem illik ilyeneket csinalni, pl irc serverek kozul
root-kent legtobb be sem enged, stb stb stb. Persze a Te dolgod mit csinalsz.
Mindenesetre azt hittem segitek neked, ha felhivrom ra a figyelmedet.
Bocs, hogy segiteni akartam.

> Ezt most legalább akkora arccal mondod mintha Te írtad volna az Mplayert ,de
> legalább a doksit. Egyébként olvasom a doksit szorgalmasan ,de nem vagyok
> tévedhetetlen.

Az MPlayer-t nem en irtam (amugy szerintem jelenlegi allapotban mar regen
nem lehetne EGY embert megnevezni aki az EGESZET irta, bar a legtobb erdem
Arpie, termeszetesen), de par reszt en. A doksit se egeszen en irtam, de pl
en irtam at HTML-re meg annak idejen. Szoval elbasztad ocsem, on ma nem
nyert :) Bocsi, csak atvettem a te stilusod, ahol pont sikerult
melletrafalnod mindket esetben :) Ugyhogy tulkeppen itt teged lehetne nagy
arucnak nevezni, hogy ugy irsz dolgokat amik pont forditva igazak.

Neha nem ertem az embereket. Milyen nagy arc? Csak arra utaltam, hogy mindezt
meg lehet magadtol is csinalni. Ha nem tetszik a listan a stilus, akkor ne
tessek irni. Ilyen egyszeru.

> SDL supporttal van fordítva és igazából az eltérő működés oka érdekelt volna
> inkább.

A regi "mukodes" igazabol imho inkabb bug volt. Amugy en meg azt vettem ki
a levedbol (de szerintem mindenki), hogy a problemat szeretned orvosolni.
Szerintem jobb az -ao sdl:arts mint a regi mukodes ahol fel percet varnod
kellett, nem?

> volt

> Eddig nekem sem. Bocs azt nem írtam ,hogy KDE 3.0-ról van szó ,de most
> nehogy azt mondjátok ,hogy rakjam vissza a régit!
> Egyébként napi CVS-t használok.

Nem! Olvasd el figyelemesen. <flame>...</flame> kozott irva, azaz nem
gondoltam komolyan a kijelentest. De ha mar ilyeneket is magyaraznom
kell, az mar regen rossz ...

- Gábor