[Mplayer-felhasznalok] Re:KDE

InterMouse morlock at freemail.hu
Tue Apr 9 16:32:14 CEST 2002

Hi!

Tisztelt Urak én mindössze segítséget szerettem volna kérni, illetőleg
szerettem ,volna tudni ,hogy az eddigi megszokott működés miért és mitöl
változott meg, semmi többet. Gúnyolódásra nem vágyom, én is tudok ,azért
"nem megyek a szomszégba" .Más kérdés ,hogy kinőttem már belőle már egy pár
évtizede.

"esetleg az ao dolgot be is irhatod ~/.mplayer/config-ba, es akkor meg be
sem kell irogatnod (bar ha nem fut eppen az arts, az akkor gaz lesz, lehet
hogya -ao sdl magatol is ki tudja talalni mi van, nem proszaltam, nem
hasznalok ilyen hulyesegeket mint esd meg arts :)"

Az ,hogy miként levelezek magánügy ,a kedélyek megnyugtatása véget egyátalán
nem jellemző.

>Ehhh, azert ennyire nem kene ... RTFM.

Ezt most legalább akkora arccal mondod mintha Te írtad volna az Mplayert ,de
legalább a doksit. Egyébként olvasom a doksit szorgalmasan ,de nem vagyok
tévedhetetlen.

>Forditsd mplayer-t SDL supporttal, aztan

SDL supporttal van fordítva és igazából az eltérő működés oka érdekelt volna
inkább.

>Nekem a mai napig nincs semmi bajom a KDE2-vel,
>Sot, tokeletesen megvan a Debian-nal is ;)
>es az mplayer is megy jol

Eddig nekem sem. Bocs azt nem írtam ,hogy KDE 3.0-ról van szó ,de most
nehogy azt mondjátok ,hogy rakjam vissza a régit!
Egyébként napi CVS-t használok.

ÜDV:Zoli