[Mplayer-felhasznalok] svgalib lamer kerdes

Toth Gabor gabor.toth at payer.hu
Tue Apr 9 10:14:00 CEST 2002

Sziasztok!

Megturtam az Archivumot, meg a doksit is, de nem talaltam meg a problemamra
megoldast, a kovetkezo lenne a bajom.
Az mplayert futtatom svgalib-el nem tudom, hogy mi okozza a hibat, de

1, sajna csak rootkent tudom nezni a filmet, talan valami jogot kene
allitanom... de nem tudom mit.

2, ha fut (rootkent), akkor ha vege a filmnek, vagy kilepek a q-val, akkor
utana nem latok semmit a konzolon, ctrl-d ujrabelepek az segit, de szerintem
erre van valami korrekt megoldas

Kosz a segitseget elore is!

A rendszer debian Woody 2.4.17-es kernel az Mplayer 2002.03.22-ei ha jol
emlekszem, de marciusi az tuti. (Otthoni a gep, igy most nem tudom megnezni)

Szep napot mindenkinek!
Gabor