[Mplayer-felhasznalok] avi-t mpg-be hogyan???

Steve Varadi svaradi at usa.com
Tue Apr 9 00:46:19 CEST 2002

A legegyszerübb dolgot szeretném megcsinálni a meglévő .avi fájlommal:
szabványos VCD formátumú mpg fájlt szeretnék belőle csinálni. Azért hogy később
asztali DVD gépen is le tudjam játszani:))

Olvasgattam az enkódolási részt, ahol ezt találtam:

> MPEG1 video másolása AVI file-ba !

Forditva viszont nem olvastam, hogy tudná. HOgyan kéne ezt csinálni, csak nem
mondjátok, hogy menjek win alá és ott a TMPGenc simán elintézi.:((

Ha lehet egy konkrét példával kérem a parancsot amit be kell neki adni.(Ha
egyaltálan meg tudja ezt csinálni. Nagyon reménykedem!)

Köszi.
Üdv:
Pista
Best Regards: Pista
E-Mail: Steve Varadi <svaradi at usa.com> or svaradi at freemail.hu
Date: 08-Apr-2002 Time: 15:39:25
This message was sent by XFMail 1.5.2 from SuSE 7.2, KDE 2.2, Kernel 2.4.4