[Mplayer-felhasznalok] SVCD hibas lejatszasa

A Remete hermit at freestart.hu
Thu Apr 4 23:13:58 CEST 2002

Sajnos en is talalkoztam e jelenseggel. Nalam az "Ordog ugyvedje"-vel tortent
ugyanez anno a mtv idejeben. Persze e VCD-t a mai napig nem tudom
lejatszani, sot MPEG-kent sem tudom leszedni VCDTools-al. Az ok a kovetkezo
mint egyszer egy doksiban (sajnos nem tudom hol - talan egy regi VCDToolsban) olvastam.
Fontos lenne tudni Windows alatt melyik CD-iro progival irtak a CD-t. Ha
ugyanis Easy CD Creatorral, akkor biztos, hogy nagy peched van, ugyanis ez
valamiert nem teljesen szabvanyos VCD-ket gyart. Ezt nem en talaltam ki, ezt
olvastam es persze ki is probaltam es tenyleg... Persze a legfrissebb Easy
CD Creator-ban biztos igyekeztek kijavitani ezt a hibat (vagy nem). Ebbol a
legnagyobb tanulsag az, hogy Video CD-t is legjobb Linux alatt irni. Kivalo
eszkozok allnak rendelkezesre. VCDImager es cdrdao. Raadasul semmi csicsa
grafikus felulet... En is e ketto kombinaciojat hasznalom(tam) mikor VCD-t
kell(ett) irnom.