[Mplayer-felhasznalok] svcd hibas lejatszasa

Kosa Attila atkosa at shinwa.hu
Thu Apr 4 22:29:43 CEST 2002

On Thu, Apr 04, 2002 at 10:10:00PM +0200, Kis Gergely wrote:

> Pont a hibakat hagytad ki belole, amik a dekodolaskor jelentkeznek.

Ugy emlekszem, hogy az elozo levelemben voltak. Egyebkent
azt hittem, hogy megtalaltam a hibat, mert panaszkodott,
hogy
Trying to force video codec driver family 5 ...
Requested video codec family [ffmpeg12] (vfm=5) not available (enable it
at compile time!)
VDec: vo config request - 352 x 288, Mpeg PES
Opening Video Decoder: [mpegpes] MPEG 1/2 Video passthrough
Sorry, selected video_out device is incompatible with this codec.

Megkerestem, es rosszul szedtem le az ffmpeg-et :) Kijavitottam
a hibamat, ujraforditottam, de most mar el is szall :(
Ugyhogy kuldok egy masik bugreportot :)

--
		Udvozlettel
				    Zsiga