[Mplayer-felhasznalok] sb live vs gus pnp

Attila Bardi battila at bmk.hu
Thu Apr 4 15:44:29 CEST 2002

On Thu, 4 Apr 2002, Gábor Lénárt wrote:

> szempontjabol, egyszeruen nem megy mindennel. Erdekes modon pl egy uj Abit
> lapban (csak egys szem ISA slot van benne :) egyaltalan nem is ment nekem ...
> Aztan vettem egy SB Live!-ot pont ezert (is) ;-)

GUS-om van PNP PRO-s ABIT alaplapban egy szem ISA slot-tal. Tokeletesen
megy. Windows alatt nem emlexem mert mindig csak a DVD miatt inditottam a
win-t, de a 0.60 elotti cvs-bol (1 nappal) forditott mplayer ota mar nem
kell :-))

--[battila]--[Trespassers will be shot. Survivors will be SHOT AGAIN!]--
 Attila Bardi                       | Email: battila at bmk.hu