[Mplayer-felhasznalok] fenyero #2

Little Lewis biga at lamer.hu
Thu Apr 4 00:08:50 CEST 2002

Arpi wrote:

>Hi,

Mindket gepen 4.1.0 van, a kartya tipusa M64 (nalam GF2) ha ez szamit
valamit...
A driver u.a.

>imho a tnt ilyen fos...
>
>nezd meg xvinfo-val tud-e egyaltalan ilyesmit

Ha az XVideo kiterjesztesre gondoltal akkor az term. van es be is tolti.
Csak a 4-est hiaba nyomja...
Ha nem, akkor lecci picit szajbaragosabban, hogy mit is nezzek az
xvinfoban :)
Nekem az eddig a tenyallasom hogy a TNT2 vmiert nem tudja a GF egen,
de biztos nem vagyok benne.
A velemenyetekre lennek kivancsi hogy a TNT sux, v. szoftver gond lehet.

Bye, BiGA

--
Berlik Levente Istvan
University of Miskolc, Stundent of Electrical Engineering