[Mplayer-felhasznalok] fenyero

Kalman Mariak sirkalmi.mplayer at mailbox.hu
Wed Apr 3 20:57:01 CEST 2002

Vajon miert nem muxik a fenyero allitasa a 3-as ill. a 4-es gombal?
xv-t illetve odivx-et hasznal.
Az a helyzet, hogy nem vagyok a helyzet magaslatan a sok codek-ek
ismereteben. Csak tapasztalasbol tudom, hogy meg a divx5 megjelenese
elott a divx4 et hasznaltam amit a vc-nel meg is adtam, es csak ennel
mukodott a fenyero allitasa. odivx-el mar nem mukodott. Igen am de most
a divx5 eseteben nemtom mi a szart kell megadni a vc-nel, hogy azt
hasznalja. Alapbol a odivx-et hasznalja ugyanis.
Mas:
sdl-nek van egy nagyon szimpatikus tulajdonsaga, hogy a kep ala az ures
fekete teruletre teszi a feliratot. xv-t nem lehet erre ravenni valahogy?

elore koszi a segitseget:
sirkalmi