[Mplayer-felhasznalok] divx5 bugreport

Arpi arpi at thot.banki.hu
Tue Apr 2 23:26:30 CEST 2002

Hi,

> szia ...
> Arpi remelem erre a levlistara is jo a bugreport
> az ftp-re felraktam a cats.avi
>                               cats.txt
>                               cats.log
>
> txt=a hiba leirasa meg a rendszerem infoja
> log=a mplayer logja ahogy a bugreportban kerdted...
> elore is koszi...

megneztem, nalam tokeletesen jatssza le a -vc ffodivx
tehat vagy en vagyok vak es nem latok az elszinezodest?? vagy nem
reprodukalhato nalam a hiba :(

ahogy latom AMD proci, szal lehet gond a 3dnow/mmx optim korul is.
nalam sse-vel (p4) okes.

tudnal esetleg screenshotot is kesziteni a hibasan dekodolt framerol?
esetleg ugyanarrol hibatlanul is (-vo png segithet)?

akkor Michael meg tudja nezni mi a kulonbseg a 2 kep kozott es vajon mi
okozhatja...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu