[Mplayer-felhasznalok] VCD surgos

Keller Attila mikimo3 at freemail.hu
Tue Apr 2 01:02:24 CEST 2002

On 2002. April 1. 22:13, you wrote:
> Hi,

A hang az ujrairhato lemez miadt akadt.

> pal: 352x288x25fps
> ntsc: 320x240x30fps
>
> de nem scak az kotott, hanem ezercsillio parametere az mpegnek, packet
> paddingek stb.. szal vagy vcdimager vagy basz6od

Köszi! Végre megy. Igaz az ujrairhato lemezt nem tudja beolvasni de igy is
jo. Azt meg lehet csinalni vele hogy csak audiot (mp3) vegyek fel ? És ugy
persze tobbet. (mint ha mp3 player lenne). (olyan mpegre gondoltam amiben
nincs kep)

koszi,
Attila

Ui:
vcdimager + cdrdao = vcd :)
20eFt-t megér egy ilyen hordozhato vcd lejátszo ? (svcd-t nem tud)