[Mplayer-felhasznalok] Most kerdes

Krisztian Romek wolf at romek.ods.org
Fri Nov 2 07:13:38 CET 2001

Hi!

A témához annyit szeretnék hozzászólni, hogy jelenleg nekem is hasonló
problémáim vannak. Ati All-In-Wonder Pro-t használok (jóó régi 4 éves kártya,
de most ez van), és fent van a GATOS is. xatitv-vel gond nélkül nézek tévét.
A gond szintén az a bizonyos...

... szóval ez. Pedig volt gatos-conf is. Úgyhogy maradtam az xvidix-nél
(mach64 driver), ami tökéletes lenne, ha nem volna az a fránya setuid (gtk
miatt). Így aztán erősen gondolkozok az xv-n. Mind1, hallgatózok, hátha
valami kikeveredik a témából.

--
Üdv:
Romek Krisztián