[rtmpdump] Alkuajánlat

rtmpdump at mplayerhq.hu rtmpdump at mplayerhq.hu
Tue Jan 12 09:35:19 EET 2021

Szia!Észrevetted, hogy küldtem neked egy e-mailt a te fiókodból?Igen, ez azt jelenti, hogy teljes hozzáférésem van a készülékedhez.Az elmúlt pár hónapban folyamatosan figyeltelek.Még mindig azon töprengsz, hogy ez hogyan lehetséges? Nos, a gépedet megfertőzte egy féregprogram, ami egy általad megtekintett felnőtt weboldalról származik.Lehet, hogy nem egészen érted, hogy mi is ez, de mindjárt elmagyarázom.Ennek a trójai vírusnak a segítségével, teljes hozzáférést szereztem a számítógéped és egyéb eszközeid felett.Lényegében ez az jelenti, hogy bármikor láthatom, hogy mit csinálsz a képernyődön a kamerád és a mikrofonod bekapcsolásával, anélkül, hogy neked erről sejtésed is lenne.Emellett, hozzáférésem van még az elérhetőségeidhez és ismerőseid teljes listájához.Joggal kérdezheted, hogy mindez hogyan lehetséges, hiszen van antivírus program a gépeden, miért nem kaptál erről semmiféle figyelmeztetést.Nos, a válasz egyszerű: az én féregprogramom olyan meghajtókat használ, ahol néhány óránként állandóan újrafrissíti magát, így felfedezhetetlen marad, és ezért nem jelez az antivírusod.Van rólad egy videófelvételem, ahogy éppen kényezteted magad a képernyő bal felén, a jobb felén pedig a videó látható, amire maszturbáltál.És a legrosszabb még csak most következik: egyetlen kattintással meg tudom osztani ezt a videót az összes közösségi felületeden, valamint el tudom küldeni az összes ismerősödnek e-mailben és messengeren.Hogy ez ne történjen meg, mindössze annyit kell tenned, hogy átutalsz nekem bitcoint 1450 USD értékben a Bitcoin címemre. (Ha esetleg gőzöd se lenne arról, hogyan kell bitcoint küldeni, csak keress rá egy böngészőben a “bitcoin vásárlás” kifejezésre).A bitcoin címem (BTC Wallet) a következő: 1HKcmTtwaFXsW2wUzmNZ8GhA46Sz6NWaWiMihelyst megkapom a visszaigazolást arról, hogy fizettél, rögtön törlöm is a videót, és utána soha többé nem fogsz hallani felőlem.Van rá 2 napod (48 órád), hogy teljesítsd az átutalást.Az óra onnantól számítva ketyeg, hogy megnyitottad ezt az e-mailt.Feljelentéssel próbálkozni teljesen hiábavaló, mivel sem ezt az e-mailt, sem a bitcoin azonosítómat nem lehet visszaköveteni.Már elég rég óta dolgozom ezen az ügyön, úgyhogy semmi esélyt sem hagytam a hibázásra.Ha véletlenül azzal próbálkoznál, hogy megoszd ezt az üzenetet bárkivel is, azon nyomban szétküldöm a videódat a fentiekben leírtak szerint.