[Mplayer-users] Fwd: subtitles

Dariusz Pietrzak dariush at ajax.umcs.lublin.pl
Mon May 28 10:46:51 CEST 2001

> masz mo¿e polskie fonty do mplayer'a? przyznam, ¿e sam nie potrafi³em ich zrobiæ :( (photoshop jest dla mnie czarn± magi±) ani nigdzie znale¼æ. je¿eli masz, lub
> wiesz, gdzie mog³yby byæ proszê ciê bardzo o namiary te fonty.
http://eyck.forumakad.pl/mplayer/

wygladaja raczej paskudnie, i pewnie bedziesz musial popoprawiac plik
font.desc ( tam jest cos takiego 'a' 622 623 gdzie pierwsza cyferka
to pixel w ktorym ta literka zaczyna sie w pliku .raw a druga to gdzie sie
konczy ) trzeba te cyferki popoprawiac ( zle wymierzylem i czasami w
font.desc nachodza na siebie ).
pozniej przyniose poprawiony font.desc ktorego uzywam w domu.
a pozniej moze i same fonty poprawie, na razie troche malo czasu.

--
Dariusz Pietrzak
Certified Nobody