[MPlayer-translations] r18659 - trunk/DOCS/man/hu/mplayer.1

Gabrov subversion at mplayerhq.hu
Fri Jun 9 15:14:11 CEST 2006


Author: Gabrov
Date: Fri Jun  9 15:14:07 2006
New Revision: 18659

Modified:
   trunk/DOCS/man/hu/mplayer.1

Log:
synced with r18656

Modified: trunk/DOCS/man/hu/mplayer.1
==============================================================================
--- trunk/DOCS/man/hu/mplayer.1	(original)
+++ trunk/DOCS/man/hu/mplayer.1	Fri Jun  9 15:14:07 2006
@@ -1,4 +1,4 @@
-.\" Synced with r18591
+.\" Synced with r18656
 .\" MPlayer (C) 2000-2006 MPlayer Team
 .\" Ezt a man oldalt Gabucino, Diego Biurrun és Jonas Jermann készíti/készítette
 .\" Karbantartó: Gabrov
@@ -1193,8 +1193,8 @@
 (a kártyád típusától függõen) vagy ~/.mplayer/\:channels.conf mint utolsó
 lehetõség.
 .IPs timeout=<1\-30>
-Transponder beállításának sikertelenné nyilvánítása elõtt a várakozással
-töltött másodpercek maximális száma. Alapértelmezett 3.
+Transponder beállításának sikertelenné nyilvánítása elõtt a
+várakozással töltött másodpercek maximális száma. Alapértelmezett 3.
 .RE
 .PD 1
 .
@@ -3061,7 +3061,7 @@
 .RSss
 0: Szoftveres konverzió használata (alapértelmezett).
 Kompatibilis minden OpenGL verzióval.
-Fényesség, kontraszt és telítettség beállítását teszi lehetõvé.
+Fényerõsség, kontraszt és telítettség beállítását teszi lehetõvé.
 .br
 1: Összekötõ regisztereket használ.
 Ez egy nVidia-specifikus kiterjesztés (GL_NV_register_combiners).
@@ -3072,13 +3072,13 @@
 2: Fragmentum programot használ.
 A GL_ARB_fragment_program kiterjesztés kell hozzá és legalább
 három textúra egység.
-Fényesség, kontraszt, telítettség és színárnyalat beállítását
+Fényerõsség, kontraszt, telítettség és színárnyalat beállítását
 teszi lehetõvé.
 .br
 3: POW utasítást használó fragmentum programot használ.
 A GL_ARB_fragment_program kiterjesztés kell hozzá és legalább
 három textúra egység.
-Fényesség, kontraszt, telítettség, színárnyalat és gamma
+Fényerõsség, kontraszt, telítettség, színárnyalat és gamma
 beállítását teszi lehetõvé.
 A gamma külön állítható a vörös, zöld és kék színre.
 A 4. módszer általában gyorsabb.
@@ -3086,7 +3086,7 @@
 4: Fragmentum programot használ további elemzéssel.
 A GL_ARB_fragment_program kiterjesztés kell hozzá és legalább
 négy textúra egység.
-Fényesség, kontraszt, telítettség, színárnyalat és gamma
+Fényerõsség, kontraszt, telítettség, színárnyalat és gamma
 beállítását teszi lehetõvé.
 A gamma külön állítható a vörös, zöld és kék színre.
 .br
@@ -3096,6 +3096,24 @@
 Legalább három textúra egység szükséges.
 Telítettség és színárnyalat beállítását teszi lehetõvé.
 Ez a módszer gyors, de pontatlan.
+.br
+6: Egy 3D textúra átnézését használja a konverzió végrehajásához.
+GL_ARB_fragment_program kiterjesztés kell hozzá és legalább négy
+textúra egység.
+Fényerõsség, kontraszt, telítettség, színárnyalat és gamma
+beállítását teszi lehetõvé.
+A gamma külön állítható a vörös, zöld és kék színre.
+A sebessége jobban függ a GPU memória sávszélességétõl, mint a többi módszernél.
+.RE
+.IPs [l|c]scaler=<n>
+Kiválasztja a használandó méretezõ függvényt (külön a fényerõsséghez és a telítettséghez).
+Csak a 2-es, 3-as és 4-es yuv módok a helyesek.
+.RSss
+0: Egyszerû lineáris szûrés használata (alapértelmezett)
+.br
+1: Bicubic szûrõ használata (jobb minõség).
+A régi kártyák nem tudják használni ezt a telítettséget, legalábbis teljes képernyõnél.
+További egy textúra egység szükséges.
 .RE
 .IPs customprog=<fájlnév>
 Saját fragmentum programot tölt be a <fájlnév>-bõl.
@@ -5906,17 +5924,43 @@
 .PD 1
 .
 .TP
+.B yadif=[mód[:mezõ_dominancia]]
+Még egy deinterlacing szûrõ
+.PD 0
+.RSs
+.IPs <mód>
+0: Minden egyes kockához 1 kocka kimenet.
+.br
+1: Minden egyes mezõhöz 1 kocka kimenet.
+.br
+2: Mint a 0, de kihagyja a térbeli interlacing ellenõrzést.
+.br
+3: Mint az 1, de kihagyja a térbeli interlacing ellenõrzést.
+.IPs <mezõ_dominancia>
+Úgy mûködik, mint a tfields-nél.
+.RE
+.PD 1
+.
+.TP
 .B mcdeint=[mód[:paritás[:qp]]]
-Mozgás kompenzációs deinterlacer, tfields=1 vagy azonos kapcsolóval együtt kell
-használni, hogy az mcdeint-nek 1 mezõ/kocka bemenete legyen
+Mozgás kompenzációs deinterlacer.
+Bemenetként egy mezõ/kocka szükséges, ezért a tfields=1,
+yadif=1/3 vagy azonos kapcsolóval együtt kell használni.
 .PD 0
 .RSs
 .IPs <mód>
-0 (gyors), 1 (közepes), 2 (lassú, iteratív me-t használ), 3 (nagyon lassú, többszörös referencia kockák)
+0: gyors
+.br
+1: közepes
+.br
+2: lassú, iteratív mozgás becslés
+.br
+3: nagyon lassú, mint a 2 plusz többszörös referencia kockák
 .IPs <paritás>
-0 vagy 1 válaszja ki a használandó mezõt (figyelj, még nincs automatikus detektálás!)
-.IPs <qp>
-a nagyobb érték sokkal simább mozgásvektort eredményez, de kevésbé optimális egyéni vektort
+0 vagy 1 válaszja ki a használandó mezõt (figyelj, még nincs automatikus detektálás!).
+.IPs <qp>\ 
+A nagyobb értékek simább mozgásvektort eredményeznek,
+de kevésbé optimális egyéni vektort adnak.
 .RE
 .PD 1
 .
@@ -6885,9 +6929,12 @@
 .RE
 .
 .TP
-.B vqscale=<1\-31>
+.B vqscale=<0\-31>
 Konstans kvantáló /\: konstans minõségû kódolás (fix kvantálási mód kiválasztása).
-A kisebb érték jobb minõséget, de nagyobb fájlt jelent (alapértelmezett: 0 (kikapcsolva)).
+A kisebb érték jobb minõséget, de nagyobb fájlt jelent (alapértelmezett: 0).
+Snow codec esetén a 0 veszteségmentes tömörítést jelent.
+Mivel a többi codec nem támogatja ezt, a vqscale=0 figyelmen kívül lesz hagyva
+és változó kvantálók lesznek használva, ami az alapértelmezett.
 Az 1 nem javasolt (lásd a vqmin-t a részletekért).
 .
 .TP



More information about the MPlayer-translations mailing list