[Mplayer-os2] SDD

Arpi arpi at thot.banki.hu
Mon May 27 13:49:31 CEST 2002

Hi,

> Az ftp.scitechsoft.com-rol letoltheto az a bpd is, ami free. Az nem
> tartalmazza a gyorsitasokat, asszem csak a VESA3.0-n keresztul megy.
> (Es sokkal kisebb mint amit az SDD-kkel adnak.)
>
> Az nem panaszkodik a user license-re.

tudom, az bennevan az mgl-ben is, de annak mi ertelme van? semmi.
akkor mar ott a -vo vesa az mplayerben, az ugyanezt csinalja...

az egesz attol lett volna erdekes, hogy a scitech fele accelerated
drivereket tudnank mozgositani mindenfele x86 platformon...

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu