[Mplayer-os2] hiba _usleep

Arpi arpi at thot.banki.hu
Sat Mar 23 01:07:55 CET 2002

Hi,

>   - Jobban megnezve az: usleep() es a GetTimer() fugvenyek, namost
>     ezeknek miben kene lenniuk?? de az is lehet, hogy os2-ben nincs is
> ilyen..

a GetTimer() a linux/timer*.c -ben van implementalva.
az usleep() az microsec alapu timer lenne, es feltetlenul szukseg lesz ra
mplayer-hez, szoval az gaz ha ilyen nincs.
azt nezd meg, hogy nanosleep() van-e. az egyenerteku vele csak mas a
parameterezese.

ha az sincs, akkor meg kene nezni mi van idozitesre os2-ben.
windozon van valami winmm32.dll asszem, az nyujt mindenfele idozitot.
tehat olyan fv kene, aminek azt mondod (eleg milisec pontossag) hogy ennyi
mili/microsecet varakozzon, es akkor annyi ido mulva ter vissza.

masik ami meg kell, az a gettimeofday(). ez visszaadja a pontos idot
microsec pontosan. valoszinu ehelyett is meg kell keresni az os2-es
megfelelojet.  itt kezdodik a portolas 'szepsege' :)
megtalalni a unix-specifikus rendszerhivasok os2-es megfeleloit.
windozon konnyu volt, mert ott a cygwin, ami tartalmaz egy unix-os
fuggvenyeket emulalo dll-t ami a megfelelo win-es megfeleloket hivta
transzparens modon.

a kovetkezo poenos dolog a signal() lesz valoszinu. az elegge unix cucc,
szal nem tudom mi lesz vele, mindeneseter elvileg mukodhet nelkule is.

btw toltsd le a warpvision forrast, aztan meg kell nezni abban mire
csereltek az usleep-et :)

Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu