[Mplayer-os2] Re: Re: MPlayer OS/2 port

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Mar 13 18:21:41 CET 2002

Hali,

> Biztositani? Milyen ertelemben?
Van-e ott olyan gep amin meg tudjuk probalni az 1. fazist megcsinalni
(leforditas null driverekkel ill. fixeles hogy menjen)

> Amugy nalam van gcc, gmake, bash, sed... meg minden franc, a configure
> scriptnek azonban mar az elejen elhal, es keptelen vagyok tuljutni
> rajta. :-(
Valoszinu, mivel az nezegetne /proc/cpuinfo, uname -a es hasonlokat.
Elso lepesben a configure scriptet kell megbabralni hogy ismerje fel ha OS2
es ennek megfeleloen cselekedjen.

> Nekem a hetvege nem tul jo, de ha mindenki masnak OK, akkor
> belenyugszom. Megkerdem a fonokot, bejohetunk-e (meg beszelek az
> asszonnyal :-)

Nekem jo hetkoznap este is (kiveve kedd, meg ha nem muszaj, pentek is).
De ha nagyon akarjatok, megoldom hetkoznap is (kiveve kedd es pentek de.)

A'rpi / Astral & ESP-team

--
Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu