[Mplayer-os2] WinCreateStdWindow ??

Doodle kocsisp at dragon.klte.hu
Mon Apr 29 17:43:55 CEST 2002

Szia Tami!

On Sat, 27 Apr 2002, Biro Tamas wrote:

>   - Kerdes: a fenti cimen szereplo peldat beraktam egy
>     xxxxx.c -be majd raengedtem egy gcc-t azt kikopott egy
>     rakat hibat.

Termeszetesen. A fenti nem olyan pelda, ami rogton futtathato.
Peldaul nincs benne main fuggveny se.:)

Egyebkent meg ha raknal bele main-t, es esetleg lefutna, akkor se sok
mindent latnal, mert letrehoz egy ablakot, aztan vege is a programnak.:)
Sot, ha raknal a vegere varakozast, akkor se jo meg, mert nincs benne
uzenet-feldolgozas.
(meg meg sok minden hianyzik...)

Javaslom, hogy inkabb az eCS-hez adott os/2 developer's toolkit-et
nezegesd, abban van egy csomo peldaprogram, a legalapvetobb grafikus hello
world-tol kezdve a bonyolultabb dolgokig.

>   - Egyaltalan egy sima xxx.c-t hogyan kellene forditani gcc-vel,
>     hogy abbol futtathato allomany alljon elo?

En magamnak csinaltam egy hello.c-t, es a rendesen feltelepitett EMX + GCC
kornyezettel talan egy kapcsolo kellett csak a gcc-nek (-o ??), es exe
lett belole.

Szia!
  Doodle

 PapirPosta: Kocsis Peter, 5363, Nagyiva'n, O~rsi 2/c