[Mplayer-os2] Re: os2dll AO (fwd)

Doodle kocsisp at dragon.klte.hu
Tue Apr 23 12:49:33 CEST 2002

On Mon, 22 Apr 2002, Balogh, Karoly (Charlie/iNQ) wrote:

> A hangkartya driver ofkoz. Taminak SB128-a van, ami Ensoniq
> driverrel megy, ami hirhedten szar es instabil.

Hat igen. Kinn finnben nekem is volt szerencsetlensegem ilyen kartyat
birtokolni, es ott is sokszor resetelt, ha hanggal sz*rakodtam.

Ugy remlik, nem birja a kis buffermetetet. Pedig direkt ezert allitottam
8K-ra a buffert, hogy mondom az mar eleg nagy lesz.

No, holnapra forditok egy masikat, ahol allithato lesz a buffermeret, es
Tami majd ki tudja probalni, hogy mekkoraval indul el nala.

Errol jut eszembe: a control fuggveny pont ilyenekre lenne jo, nem?
Marmint hogy peldaul buffer meret beallitasa meg ilyen driver-specifikus
dolgok. Hasznalja mar valamire a MPlayer?

> a lehetoseg, hogy implementalja. De eddig nem talalt kovetokre.
> Mint ahogy sajna az sem, hogy a driverhez mellekelt toolkitet
> hasznalva tovabbi drivereket portoljanak az ALSA-bol...

Folyamatban van. Az Innotek csinal egy teljes ALSA portot, azaz egy
univerzalis hangkartya drivert, a'la Scitech Display Doctor. Tudtommal mar
majdnem keszen vannak. Pont azert csinaljak, mert sz*r a hangkartya-driver
helyzet az OS/2-n, es peldaul ezert van alapbol letiltva a hang az altaluk
keszitett Flash/2 lejatszoban is!
(Nekik is sok problemajuk volt a resetelos driverekkel...:) )

Forras: http://www.innotek.de/support/forums/

Sztok!
  Doodle

 PapirPosta: Kocsis Peter, 5363, Nagyiva'n, O~rsi 2/c