[Mplayer-os2] Re: os2dll AO (fwd)

Balogh, Karoly (Charlie/iNQ) charlie at scenergy.dfmk.hu
Mon Apr 22 23:32:49 CEST 2002

Hi,

On 22-Apr-02, Arpi wrote:

> :)))))))
> a kerdes csak az, hogy az os/2 ilyen szar vagy a hangkartyad
> drivere... remeljuk az utobbi :)

A hangkartya driver ofkoz. Taminak SB128-a van, ami Ensoniq
driverrel megy, ami hirhedten szar es instabil.

Osszesen ket hangkartyatipusrol tudok, amihez normalis OS/2
driver van, ugyertem megy vele a DART mindenfele buffermerettel,
lehet idoziteni normalisan, es 10 initbol nem csak 8x ter
vissza sikeresen...

Az egyik hangkartyatipus a Gravis Ultrasound (barmely varians,
GF1, CS4231 es Interwave based kartyak, incl. a kompatibilis
stuffok) En 5 eve hasznalom ezt a drivert, minden megy
tokeletesen, meg 1x nem volt vele problema...)

A masik a Sound Blaster Live, amely driverenek a magjat
ALSAbol portoltak.

Mindket drivert Sander van Leuween keszitette... Egyebkent a
DART problemait megkerulendo az SBLive driver mar tartalmaz
egy un. DirectAudio API-t, amivel normalisan, es foleg az MMOS2
bugjait megkerulve lehet epkezlab hangot csinalni. Mivel a driver
opensource, ezert minden hangkartyadriver kreator elott nyitva
a lehetoseg, hogy implementalja. De eddig nem talalt kovetokre.
Mint ahogy sajna az sem, hogy a driverhez mellekelt toolkitet
hasznalva tovabbi drivereket portoljanak az ALSA-bol...

Egyebkent kicsit rohelyes modon meg a Crystal driverek is
elbugzanak tul kicsi DART buffermerettel, pedig azokat az a
Timur Tabi keszitette, aki az MMOS/2 tervezeseben is reszt
vett... Ez ilyen no comment. :(

Bye,
--
Charlie/iNQ & cORE.oRGaNiZiNg - #http://core.kign.org#
.:%[ Cybernetic Hydraulic Android Responsible for ]%:.