[Mplayer-os2] Undefined Symbol... :-(

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Apr 18 18:18:42 CEST 2002

Hi,

>   - Fiuk en itt elakadtam..., mar 1 hete nemtok mit kezdeni a
>     mar emlitett hibaval.

pedig ez most megin uj...

> [...]
> _REENTRANT -Ilibmpdemux -Iloader -Ilibvo   -o mplayer mplayer.o cpudetect.
> o mp_msg.o codec-cfg.o cfgparser.o my_profile.o spudec.o playtree.o playtree
> parser.o asxparser.o vobsub.o subreader.o find_sub.o mixer.o mp-opt-reg.o
> -Llibvo -lvo  -Llibmpcodecs -lmpcodecs -Lmp3lib -lMP3 -Lliba52 -la52 -Llibmp
> eg2 -lmpeg2  -Llibmpdemux -lmpdemux  -Linput -linput            -Lpostproc
>  -lpostproc  -Llinux -losdep      -lpng  -lm  -Llibao2 -lao2

> mplayer.o: Undefined symbol _vo_mouse_timer_const referenced from text segme
na utananeztem. ez az x11_common.c-ben van definalva, ami gondolom os2-n nem
fordul most. fixeltem...

> libmpcodecs/libmpcodecs.a(ad_ffmpeg.o): Undefined symbol _avcodec_find_decod
> er_by_name referenced from text segment

ezek arra utalnak hogy a libavcodec be van kapcsolva, de nincsen linkelve.
ami igy igaz, a fenti gcc sorban nincs -Llibavcodec -lavcodec

ez nalam a config.mak-ban van:
AV_DEP = libavcodec/libavcodec.a
AV_LIB = -Llibavcodec -lavcodec

szombaton kiadunk egy pre-releaset.