[Mplayer-os2] Re: VO/AO DLLek

Arpi arpi at thot.banki.hu
Wed Apr 10 13:59:00 CEST 2002

Hi,

> Nem tudom mire gondolsz, miert kellene egy regiszter neki. (Persze ettol
> meg lehet hogy igazad van. :) )

disasmolj egy dll-t...

> Ahanyszor en hasznaltam DLL-eket, mindig ezt csinaltam:
> - DLL-t betolteni
> - A DLL-ben exportalt fuggvenyek cimet lekerdezni valami fuggvenyre mutato
>   mutatokba

en nem a hivasrol beszelek
hanem a dll-rol magarol
a dll belul fenntart egy regisztert ami a dll betoltesi cimere mutat, es a
dll-ben levo dolgok ehhez kepest relative cimezhetok, mivel a dll barhova
toltheto a memoriaban. ez minden unixon es win32-n igy van, feltetelezem
os2-n is kulonben nem tudna mukodni :)

A'rpi / Astral & ESP-team

--
Developer of MPlayer, the Movie Player for Linux - http://www.MPlayerHQ.hu