[Mplayer-os2] Re: VO/AO DLLek

Doodle kocsisp at dragon.klte.hu
Wed Apr 10 10:05:52 CEST 2002

Szia Kofa!

On Wed, 10 Apr 2002, Kovacs Istvan wrote:

> En ellene vagyok annak, hogy a user adja meg, melyik DLL-bol jojjon az
> output plugin. Kicsit komplikalt lesz a "-vo os2dll dive", plane, hogy
> alig valoszinu, hogy 10 fele OS/2 plugin keszulne. Szerintem jo a "-vo
> os2dive" es "-vo os2sgl" (peldanak).

Remelem nem ertettem felre valamit, szoval eloszor ezt szeretnem
tisztazni. Ugye jol tudom, hogy a MPlayer alapbol ugy van, hogy
forditaskor mondod meg, hogy melyik VO-t hasznalja?

Vagy esetleg belefordul egy csomo, es futasidoben tudsz valtani koztuk?

Ha az elso a helyzet, akkor a DLL-es modszer megoldas lenne, hogy ne
kelljen mindig ujraforditani. Ha a masodik, akkor nemtom. :))

Mindemellett szerintem se kellene a usernek mindig megadni hogy melyik
DLL-t hasznalja VO-kent meg melyiket AO-kent, szerintem ennyire lehet
intelligens a program hogy van egy default, amit minden kapcsolo nelkul
keres es hasznal, ha meg a draga user mast akar, akkor hasznaljon
kapcsolokat.

Udv!
  Doodle

 PapirPosta: Kocsis Peter, 5363, Nagyiva'n, O~rsi 2/c