[Mplayer-os2] Re: VO/AO DLLek

Doodle kocsisp at dragon.klte.hu
Wed Apr 10 09:58:56 CEST 2002

On Tue, 9 Apr 2002, Biro Tamas wrote:

>   - Nahh, piszkalhoz meg en is ertek, de szvsz. elso menetben,
>     akkor elkezhetnenk ugy megcsinalni ahogy konyebben/egyszerubben
>     el tudunk indulni, azt ha mar muxik valamennyire akkor,
>     kiprobalhatjuk a masik verziot is...

Egyet ertunk. De nekem a DLL-es tunik a konnyebb utnak. :)
Ha minden jol megy, jovo hetre csinalok egy AO_DLL cuccot, es meglatjuk,
jo? :))

>   - Abban is latok sok pozitivumot, hogy 1 binarisban legyen minden.

Hat, ezzel is egyet kell ertenem. Viszont a modularitas meg sok mas elonyt
hoz magaval, pl. konnyebb fixelhetoseg, mas forditok tamogatasa stb stb.

No, majd meglattyuk.

Udv!
  Doodle

ps: Gratulalok a kislanyodhoz!!

 PapirPosta: Kocsis Peter, 5363, Nagyiva'n, O~rsi 2/c