[Mplayer-os2] Re: VO/AO DLLek

Doodle kocsisp at dragon.klte.hu
Wed Apr 10 09:52:39 CEST 2002

Hali!

On Tue, 9 Apr 2002, Arpi wrote:

> mert a dll akarhova toltheto a memoriaban, es 1 regiszter elmegy arra hogy
> tudja mit hol talal meg. es 1 regiszter a 8-bol az mar >10% :)

Nem tudom mire gondolsz, miert kellene egy regiszter neki. (Persze ettol
meg lehet hogy igazad van. :) )

Ahanyszor en hasznaltam DLL-eket, mindig ezt csinaltam:
- DLL-t betolteni
- A DLL-ben exportalt fuggvenyek cimet lekerdezni valami fuggvenyre mutato
  mutatokba

Es kesz. Innen minden ugy hasznalhato, mintha mar eleve oda lett volna
forditva a cucc. Nem tudok rola, hogy barmi ellenorzest vagy akarmit
csinalna a DLL-es fuggveny hivasa kozben...

Udv!
  Doodle

 PapirPosta: Kocsis Peter, 5363, Nagyiva'n, O~rsi 2/c