[Mplayer-os2] Sziasztok!

Doodle kocsisp at dragon.klte.hu
Mon Apr 8 16:01:30 CEST 2002

Sztok!

On Thu, 4 Apr 2002, Arpi wrote:

> gcc 3.x.x, majd Kofa pontosit

Ez asszem megvan.

> CVS vagy napi .tar.bz2

Akkor nekem folyamatos internet kapcsolat hianyabol fakadoan asszem a
tar.bz2 marad. Ha egyszer majd irok valamit hozza, akkor ide a listara
kuldjem el, es majd Arpi vagy valaki berakja a tobbi koze?

> imho kene meg 1 meet valamikor, egyreszt letisztazni az 1. fazist, es
> berakom cvs-be a config.* fileokat is. meg megbeszelni ao/vo drivereket.
> nem tul trivialis, foleg a vo, a mostanaban tortent nagy valtozasok miatt.

En ha minden jol megy, szerdan 4-tol 8-ig IRC-n leszek. Esetleg ha masnak
is jo... ??

Udv!
  Doodle

 PapirPosta: Kocsis Peter, 5363, Nagyiva'n, O~rsi 2/c