[Mplayer-felhasznalok] Xvid oggvorbis hangal.

Geza Geza kasler_geza at citromail.hu
Sun May 17 13:27:39 CEST 2009

            Sziasztok, a segítségeteket kérem az MPlayerem nem képes lejátszani az ogg hangsávot az Xvidbe kódolt aviknál. (Érdekes módon az oggvorbis zenei fájlokat le tudja játszani.)  A film megnyitásakor egy kis hiba üzenet ablakban közli hogy nem talál kódeket a hangsávhoz. "Cannot find codec for audio format 0x6770" és néma filmként játsza le az avit.  OpenSuse 10.3-ast használok előrefordított binárisból raktam fel, mert a fordításban még elég gyenge vagyok, eddig még csak a Lame kódolót sikerült lefordítani. Próbálkoztam az MPlayer lefodításával is de egy csomó hibaüzenetet kaptam csak,, a fordítás nem sikerült.
Mivel még van windowsom is azon is van MPayer amit az mplayer honlapjáról töltöttem le  előre fordított bináris a windowshoz és az sem tudja az oggvorbis hangot lejátszani, sőt még az ogg zenei fájlokat sem képes lejátszani csak az mp3-akat.
Szívesen veszek minden használható javaslatot, ötletet, akár magánban is, amivel megoldhatnám  ezt a gondot.