[Mplayer-felhasznalok] mplex

Kemenczei Gabor kemeng at index.hu
Sun Aug 2 22:24:28 CEST 2009

Szia Janos,

Nem vagyok egy nagy szakzseni, de a hibauzenetbol arra arra
kovetkeztetek, hogy hianyzik valamelyik fuggoseg. Megoldas az, hogy
lekapod a mjpegtools-t, majd felrakod az osszes fuggoseget, vegul
ismet felrakod az mjpegtools-t

Ha jol latom az alabbiak a kovetelmenyek:

Required Libraries: xorg-libXxf86dga gtk2 libsdl_gfx libpng jpeg libdv
libquicktime
Required Builds: pkgconfig

Javitsatok ki (batran), ha tevedek.

Udv,