[Mplayer-felhasznalok] netradio proxy mogott

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Mon Jun 2 11:45:37 CEST 2008

Üdv!

Munkahelyemen http proxy mögött vagyok, és valami miatt nem tudok
rendesen netrádiókat hallgatni - cicereg, ugrik a hang, és ilyen
üzeneteket kapok:
"mpg123: Can't rewind stream by 51 bits!"
Azok a rádiók, amik nem a 80-as porton adnak, jól működnek, ha
kikapcsolom a proxy-t, de a 80-as porton értelemszerűen nem lehet
kikapcsolt proxy-val http-n csatlakozni.
Próbáltam codec-et váltani, de se mad, se ffmp3 nem hozott megoldást,
max nem ír ki hibákat, de u.a. a hangminőség.
Állítottam a cache méretét is, illetve ki is kapcsoltam, de egyik sem
hozott változást.
Ha van valakinek tippje, ne kíméljen ;-)
Néhány adalék:
- Ha curl-al húzom a streamet, és átadom a madplay-nak, akkor jó.
- Amarok nem játsza.
- mpg123 ha curl-al húzom a streamet neki, néha hibázik, de alapvetően jó.
Üdv!

Batyu'