[Mplayer-felhasznalok] magyar radio AUC stream nem mukodik?

Joseph Toth toth.joe at gmail.com
Tue Nov 6 04:55:43 CET 2007

Kedves mplayer hasznalok,

A magyar radio weboldalon http://www.mr1-kossuth.hu/ nem tudom
hallgatni az elo adast.

A http://stream001.radio.hu/mr1.m3u file ban talaltam AUC es MP3
szolgatatast.  Az MP3
mukodik ha mplayernek adom a megfelelo port szamot de az AUC stream nem mukodik.

A mplayer adatokban az van irva hogy a AUC mukodik a libfaad codec
altal de ezt nem
talalom a all-20071007.tar.bz2 file ban.

Letoltotem a  faad2-2.0.rc3-1.src.rpm es compiloltam a libfaadot es a
/usr/local/lib/codecs/
ba helyeztem de a AUC stream nem mukodik.

libfaad.so.0.0.0: ELF 32-bit LSB shared object, Intel 80386, version 1
(SYSV), not stripped

En jomagam tudom kideriteni a m3u file bol a MP3 stream URL-ot es a
mplayer command
line altal hallgatni de edes apam kulfoldon nem tudja ezt megoldalni
minden alkalommal.
Szeretnem hogy ha a magyar radio weboldaltol tudja hallgatni egy kattintassal.

Elore koszonom a segitseget.

--jozsi