[Mplayer-felhasznalok] ASS felirat effektek?

dueroo at gmail.com dueroo at gmail.com
Sun Mar 4 01:18:22 CET 2007

Sziasztok!

Az ass feliratokat megjeleníti szépen, de egy olyan problémám lenne,
hogy bizonyos efekteket nem (MPlayer1.0rc1 verziót használok UHU linux
alatt).
Pl.: ha körbe akarok egy szót forgatni így:

Dialogue: 0,0:00:05.60,0:00:09.00,karaoke_jp,,0000,0000,0000,,{\an5}{\t(0,1500,\fry360)}mana
mo

Elvileg ennek működnie kellene, mert megnéztem win alatt
zoomplayerrel, ott megy rendesen...

Nem tudom, hogy nálam van valami rosszul beállítva, vagy csak még az
ASS támogatás nem teljes, vagy mi lehet a baj? Ha tudtok erre
valamilyen megoldást, hogy működjön akkor azt nagyon megköszönném...

Előre is köszi!