[Mplayer-felhasznalok] két monitoros para

shud shudder at sch.bme.hu
Thu Jan 11 21:12:46 CET 2007

Heló!

Szeretném megkérdezni, hogy miként tehetem fullscreenbe a vindózos,
parancssoros mplayeremet a másodlagos monitoromon.

Ha szimplán áthúzom a lejátszós ablakot, akkor szép zöld lesz és
overlay, illetve invalid rectangle hibát mond nekem. Az overlayes
kapcsolókkal nem tudtam semmit megcsinálni, de sztem ez az én hozzá nem
értésem.

Az elsődleges egy laptop képernyője 1024x768-on a másodlagos egy
1280x1024-es képernyő. Nem lehet átállítani a laptopét másodlagosra.

A választ előre is köszi

Szabópista