[Mplayer-felhasznalok] DVD menü - DVDnav

Nagy Tibor nagyt at hu.inter.net
Thu Nov 30 20:26:40 CET 2006

V V ezt írta a levelezési listára Szucs Gyula DVD feliratot firtató
kérdésére:

Olvasd el a hivatalos oldalon levo dokumentaciot. Feketen feheren le
van irva, hogy mplayer nem tudja dvd menut es arra is van utalas, hogy
miert nem. Ugyanigy a feliratokkal kapcsolatban is boseges informaciot
talalhatsz..

Hát én nem találtam... Régi mplayer használó vagyok, tudtam, hogy a DVD
menü nem jelenik meg, nagyon örültem az mplayer honlapján megjelent hírnek:

2006.06.11., vasárnap :: MPlayer 1.0pre8 kiadva
...Van még pár trükk a tarsolyunkban az MPlayer következő verzióira is:
kísérleti DVDnav (DVD menü) támogatás...

Ezután erről csönd volt, de az MPlayer 1.0rc1 verziót letöltve megérti a
következő configure parancsot:

./configure --enable-dvdnav --enable-gui

Ezek után az mplayer is megérti a következőt:

gmplayer dvdnav://

De sajnos most jön a fekete leves, nem működik, a következő hibaüzenet
jelenik meg:

INIT ERROR: - 1073936288 couldn't get init pos New position not yet
determined.

A menü pedig nem jelenik meg. Mellékelem az mplayer outputját is.

Mi az igazi helyzet?