[Mplayer-felhasznalok] ATI tv full screen 2

Gábor Lénárt lgb at lgb.hu
Tue Mar 21 16:05:14 CET 2006

On Tue, Mar 21, 2006 at 03:58:13PM +0100, Zana János wrote:

> "AVI file format detected.
> VIDEO:  [DIV3]  512x384  24bpp  25.000 fps  1015.1 kbps (123.9 kbyte/s)"
>
> ez azt jelentené, hogy talált hozzá video codecet és DIV3-nak ismerte
> fel. Arra tényleg nem tudom a választ, hogy az xvinfo miért nem talál
> grafikus drivert. Talán egy elözö verzióhoz fordították az mplayert?

? Nem igazan ertem mirol beszelesz, az xvinfo-nak semmi koze az mplayerhez,
csak az X-hez. Tehat ha az nem reportol semmit akkor azt jelenti hogy X
szintjen nem mukodik az XVideo, tehat nemcsak az mplayer nem fog tudni
Xv-t hasznalni hanem semmi aminek ez kene ... Tehat ez a resze nem mplayer
specifikus problema hanem az X szintu problema ...

--
- Gábor