[Mplayer-felhasznalok] ATI tv full screen 2

Zana János janos.zana at uni-corvinus.hu
Tue Mar 21 15:58:13 CET 2006

Skip írta:

> Mi koze a kettonek egymashoz?

Megpróbáltam hibát keresni Vilmos log-jában. Van mégegy érdekes:

"AVI file format detected.
VIDEO:  [DIV3]  512x384  24bpp  25.000 fps  1015.1 kbps (123.9 kbyte/s)"

ez azt jelentené, hogy talált hozzá video codecet és DIV3-nak ismerte
fel. Arra tényleg nem tudom a választ, hogy az xvinfo miért nem talál
grafikus drivert. Talán egy elözö verzióhoz fordították az mplayert?
Üdv, János