[Mplayer-felhasznalok] ATI tv full screen 2

Kiss Vilmos kiss at psion.hu
Fri Mar 17 11:37:49 CET 2006

Szervusztok!

Nekem is ATI problémám van és az archívumban nem találtam rá gyógyírt.
Már lassan másfél éve szenvedek feleségem gépével. ATI Raedon 9600 All
In Vonder kártya, ATI Proprietary Linux x86 Display Drivers for XFREE86
/ X. Org Version 8.23.7 driver.

Most ott tartok, hogy az mplayer tud lejátszani, de két problémém van:
1. A teljes képernyős módban a kép marad amekkora volt, magyarul nincs
HW-es nagyítás támogatás.
2. Csak a karakteres képernyőnél van képem a TV-n.

Ha valaki tudna küldeni egy XF86conf, vagy xorg.conf fájlt akár magánba
is, akkor azt megköszönném.
Miért nem nagyíthat az MPlayer? Mit kell a ./config-nál figyelnem, ami
kell hozzá? Nem tudom eldönteni, hogy a fordításom a rossz, vagy az ATI
driver.

Előre is köszi. Vili