[Mplayer-felhasznalok] ATI tv full screen

Attila mikimo3 at freemail.hu
Wed Mar 8 19:52:22 CET 2006

Basesoft wrote:
> Sziasztok!
>
> Mivel nem volt elerheto a lista archivuma feltennem a kerdesemet.
> Hogyan tudnam megoldani a tv outon full  screenes lejatszast
>
> Koszonom
>
> Tamas

Hi,

Nekem mikor ATI-m volt simán ment a gyári ati-s drájverrel, méghozzá
ugy hogy két asztal volt beállitva az X-be, és azon az asztalon
inditottam a filmet ami a tv-re ment ki, vagy a display változot
beállitottam az mplayernek és akkor bárhol inditottam el mindig a tv-n
játszotta le.

Teljes képernyöre meg F gombal, vagy a configjába is be lehetet állitani.

üdv,
Attila

ui: A kétképernyös modot az ATI xconfig készitöjével simán meg
lehetett csinálni.