[Mplayer-felhasznalok] multi format mencoder

Balatoni Denes dbalatoni at programozo.hu
Thu Mar 2 20:44:21 CET 2006

Udv!

Hat fifo-kkal (lsd. mkfifo) es tee -vel szerintem lehet: csinalsz fifokat
(lsd. mkfifo), aztan raw formatumba "tomoritesz" a fifokba (mencoder | tee
fifo1 fifo2 stb), es a fifokbol tobb process olvas (mindegyikbol 1) es kodol
a kivant formatumra. Nem tudom mindez mennyire eroforras igenyes, anyagilag
kedvezobbnek tunik. Egyszerubb modon nem hiszem, hogy lehet (gyk. szerintem
semelyik program, es valoszinuleg a kernel driver sem tamogatja alapbol amit
szeretnel).

udv
Denes

péntek 24 február 2006 17.23-kor Barta János ezeket a bolcs gondolatokat
fogalmazta meg:

--
---
What kills me, doesn't make me stronger.