[Mplayer-felhasznalok] DV tomorites

Arpi arpi at thot.banki.hu
Thu Jan 5 00:59:24 CET 2006

Hi,

> az a helyzet, hogy szilveszter volt (gondolom ez feltunt mindenkinek
> :-).. en meg csinaltam egy kis videot a bulirol (ez meg csak azoknak
> tunt fel, akik itt voltak:-)
> szeretnem betomoriteni DivX-be (vagy Xvid-be).
>
> dvgrab-bel atmasoltam firewire-n 1Gb-os file-okba, ezzel nincs is problema.

dede. egybe szedd le, ne 1gb darabokba.

> az a bibi, hogy elcsuszik a hang, de csak miutan osszefuzom oket ezzel:

avi file osszefuzesnel mindig elcsuszik a hang, mert csak.
amugy az audio preload miatt, es eleg maceras kivedeni, plane
tomoritett hangnal...

> cat *.avi | mencoder -o ki.avi -oac copy -ovc copy -

ezt a sort anno poenbol irtam egyszer valami listara, aztan bekerult
a doksiba, a sok (l)uzer meg mind beszopja folyamatosan :)
nem mintha tudnek mas modszert avi osszefuzesre, de ez is ultragany
es kozismerten nem mindig es jol mukodik.

A'rpi