[Mplayer-felhasznalok] Re: lejatszasi sebesseg allitas edl-bol?

armi armi at freemail.hu
Tue Aug 29 10:59:30 CEST 2006

Sziasztok!

Sikersztorimat kozzeteszem:
A kodot meg tudtam ugy "megbuheralni", hogy a feliratos
reszeket normal, a felirat nelkulit gyorsitott sebesseggel
jatsza le.
Edl-el vezerlem hogy hol van felirat, ime a modositas (nem
ertek patch kesziteshez, ez primitiv megoldas, de nekem
megfelel).

Ebbol (mplayer.c):
   if( sh_video->pts >= next_edl_record->start_sec ) {
     if( next_edl_record->action == EDL_SKIP ) {
       osd_function = OSD_FFW;
       abs_seek_pos = 0;
       rel_seek_secs = next_edl_record->length_sec;
       mp_msg(MSGT_CPLAYER, MSGL_DBG4, "EDL_SKIP: start
[%f], stop [%f], length [%f]\n", next_edl_record->start_sec,
next_edl_record->stop_sec, next_edl_record->length_sec );
       edl_decision = 1;
     } else if( next_edl_record->action == EDL_MUTE ) {
       edl_muted = !edl_muted;
       if ((user_muted | edl_muted) != mixer.muted)
mixer_mute(&mixer);
       mp_msg(MSGT_CPLAYER, MSGL_DBG4, "EDL_MUTE: [%f]\n",
next_edl_record->start_sec );
     }
     next_edl_record=next_edl_record->next;

Ez lett:
   if( sh_video->pts >= next_edl_record->start_sec ) {
     if( next_edl_record->action == EDL_SKIP ) {
       	playback_speed=1;

/*set_osd_msg(OSD_MSG_SPEED,1,osd_duration,MSGTR_OSDSpeed,
playback_speed);*/
       	build_afilter_chain(sh_audio, &ao_data);

     } else if( next_edl_record->action == EDL_MUTE ) {
       	playback_speed=1.5;

/*set_osd_msg(OSD_MSG_SPEED,1,osd_duration,MSGTR_OSDSpeed,
playback_speed);*/
      	build_afilter_chain(sh_audio, &ao_data);

     }
     printf("----%4.2f----\n",playback_speed);
     next_edl_record=next_edl_record->next;

Ezt a sort kikommenteztem:
    if (next_edl_record->action == EDL_MUTE) edl_muted =
!edl_muted;

A .sub feliratokbol pedig egy par soros excel makroval
allitom elo az edl filet - mea culpa, de nekem igy volt a
legegyszerubb.

Tudom nagyon sufnitunningot muveltem, ocsmany megoldas, de
nekem megfelel.

Szerintem volna "normalisabban" supportalt megoldasra igeny,
nem talaltam olyan lejatszot amiben lenni ilyen feature.
Imerosoknek mesletem errol, megertoen bologattak (talan
hulyenek neztek :)) vagy lelkesedtek (kertek a buheralt exet).
Ha a fejlesztoknek volna kedve ilyen featuret belerakni,
akkor keressen nyugodtan, volna 5letem...

ja, sikerult 1h30-40p-es filmekbol 15-20p-et attekerni.

Udv,
armi

armi <armi at freemail.hu> írta:

> [...]
> akarnam. Jo lenne egy gyorsitott verziojat megnezni :)
>
> Emlekeim szerint edl-ben nem csak a nemitast hanem a
> sebesseget is be lehet allitani. De kiderult h ez nem igy
> van. Pedig egy kis scripttel pikk-pakk lehetne olyan edlt
> csinalni ami  feliratok kornyeken lassit egyebkent meg
> gyorsitja a lejatszast.
>
> Remelem jol atadtam mit is szeretnek, valamilyen 5let?
>
> koszi,
> armi

> Tanulj ANGOLUL, NÉMETÜL az INTERNET segítségével!
> 3 Féle intenzitás; 3 Szint; Hanganyag CD-k; Ingyenes
konzultáció!