[Mplayer-felhasznalok] Error: X11 support required for GUI compilation.

Cyberbird cyberbird85 at gmail.com
Fri Aug 25 13:25:21 CEST 2006

Üdv!
A problémám az lenne hogy Debian legújabb etch releaset használok beta
3ast és ebben alapból az Xorg grafikus felület van Xfree86 helyett.
Viszont mikor megpróbálom lefordítani a az mplayer-t gui támogatással
akkor
Checking for GUI ... yes

Error: X11 support required for GUI compilation.
 ezt a hibaüzit kapom, utánaolvasgatva azt találtam hogy fel kell
rakni az x-window-system-core csomagot, viszont ha ezt telepítem az le
akarja szedni az xorgot és visszatenni az xfree86ot.
Ha bárki tud erre egy megoldást, azaz hogy hogyan tudnám mégis
telepíteni gui al együtt de az xorg megtartásával az ne tartsa
magában.
Előre is köszönök minden segítséget :)
Üdv: Laci