[Mplayer-felhasznalok] hang csere

Tomi tomi at webgrafika.hu
Mon Sep 26 12:32:31 CEST 2005

Pásztor Szilárd írta:

>-audiofile az nem mplayer only?
>Az avimerge/avisync műx.

Hello!

Az -audiofile működik mencoderrel is 3 másodperccel ezelőtt próbáltam ki.
Régebben összevágtam egy filmet mencoderrel. Az eredeti filmrészletekről
kidobtam a hangot a nosound opcióval,(mert kit érdekel az operatőr
káromkodása, mikor a lámpát rosszul tartom :) majd összefűzés után
rátettem egy teljesen más mp3 hangot a korábban említett parancssorral.
És műxik más lejátszókkal is, olyan gépeken, melyek sose találkoztak
megadott mp3-mal.

A paranccsort elgépeltem egy kicsit. Bocsi.

mencoder -oac copy -ovc copy  -audiofile hang.mp3 bemenet.avi -o kimenet.avi

(ugyanis a -audiofile után nem kell = )

Üdv Tomi