[Mplayer-felhasznalok] asztali divx lejatszo nem jatsza le...

Simon Péter pepolinux at gmail.com
Mon Sep 12 06:19:46 CEST 2005

Orvos Levente 2005. szeptember 11. 20.26 dátummal ezt írta:
> Idézet Keller Attila leveléből (kelt: 2005. szeptember 11. 01.54):
>
> bár így lenne, de sajnos nem nyert.

A levlista egy másik tagjával egy magánbeszélgetés közben felmerült eza  téma
tegnap este. Ő úgy tapasztalta, hogy még a régebbi mplayerek sem játszák le a
pre7 Divx4/5 kódolását, ellenben a pre6 igen. Próbáld ki, én most nagyon nem
érek rá foglalkozni vele, de ha működik, akkor én is downgrade-elek.

--
Sincerely

Péter Simon (Pepó)

GPRS Easy Connect team