[Mplayer-felhasznalok] asztali divx lejatszo nem jatsza le...

Orvos Levente listasuse at freestart.hu
Sat Sep 10 16:31:25 CEST 2005

Sziasztok,

mencoderrel több félével is (pre4, 7) készítettem divixet és a panasonic
s295-ös divixes lejátszóm nem hajlandó lejátszani. Amit régebben csináltam,
azt pedig lejátssza. A kodekeim lehetnek esetleg túl újak? (all*2005-04-12),
sajnos nincs régebbi csomagom. Ja, és a divx olvasón megcsináltam a firmware
frissítést. Találkozott már valaki hasonlóval?
--
Üdv,
Levente