[Mplayer-felhasznalok] Nem megy a LIRC

Ligetvári Sándor batyuu at gmail.com
Thu Sep 8 08:10:40 CEST 2005

Hi!

Nos, nem tudom :-). Én még lirc-el nem fordítottam mplayert, csak tipp
volt. Még valami viszont szembe jutott:
nézd meg, h a configure kézzel futtatva mit üzen, mert lehet, h az épp
használt forrásban mégsem alapértelmezett, h ha talál lirc-et, akkor
támogatja is... Nekem valamelyik audiocodec támogatással volt korábban
ilyesmi dolgom. Ha ez van, akkor a debian/rules file megfelelő sorába
szúrd be, hogy --enable-lirc (vagy valami ilyesmi, "configure --help"
asszem megmondja), aztán mehet a csomagkészítés.
Üdv!

Batyu'