[Mplayer-felhasznalok] Nem megy a LIRC

Andras Lorincz andras.lorincz at gmail.com
Wed Sep 7 10:03:32 CEST 2005

Hello,

Egy kis gondom van a lirc-el es nem tudom hogy miert nem mukodik, vagy csak
azt hiszem hogy nem mukodik. A dokumentacioban ez all:

 Ha feltelepítetted a LIRC csomagot, a configure automatikusan megtalálja.
Ha minden jól megy, az MPlayer egy ilyen üzenetet ír ki indításkor: "Setting
up lirc support...". Ha valami hiba történt, tájékoztat róla. Ha semmit sem
mond a LIRC-ről, akkor a támogatása nincs beforgatva. Ennyi :-)

En cvs-rol hasznalom a mplayer-t es debian modon forditom, azaz "fakeroot
debian/rules ....". A lirc fel van telepitve es mukodokpes mert kiprobaltam.
Kiakartam probalni a lirc-et mplayerel is es pedig ugy hogy a peldat a
dokumentaciobol vettem:

 begin
     button = VOLUME_PLUS
     prog = mplayer
     config = volume 1
     repeat = 1
end

begin
    button = VOLUME_MINUS
    prog = mplayer
    config = volume -1
    repeat = 1
end

Persze a VOLUME_PLUS-t meg a VOLUME_MINUS-t kihelyetesitettem a
megfelelokkel de nem mukodik. Gondolom azert nem mukodik mert nem is jelenik
meg az hogy "Setting up lirc support..." mikor inditom a mplayert, de vajon
miert? Gondoltam hogy a mplayer nem ismeri fel magatol a lirc-et es akkor
hozza tettem az --enable-lirc switchet de semmi. Tudja valaki hogy mi a
gond?